.: Metrans

 

.: Stavba kontejnerového terminálu

 

Stavba překladiště Metrans pokračuje svižným tempem

Měsíc opět utekl jako voda a já byl velmi zvědavý, jak práce na stavbě kontejnerového překladiště v České Třebové pokročily. Čekal jsem, že změny budou značné a mé očekávání se vyplnilo. Pravá část z pohledu od příjezdového nadjezdu k překladišti s trochou nadsázky nemá daleko k dokončení. Pět kolejí ze šesti je již položeno a zaštěrkováno. Šestá kolej je k pokládání připravena. Zhlaví je kompletně osazeno návěstidly. Podle betonových patek je naprosto zřejmé, kde bude končit elektrifikace. Také je dobře rozeznatelné podélné rozdělení celé plochy. Jedna polovina obsahuje koleje pro kontejnerové soupravy a druhá polovina bude sloužit k odkládání kontejnerů na zpevněných plochách. Všiml jsem si také hotového technologického objektu u silničního nadjezdu. Domnívám se, že bude sloužit pro elektrické rozvody, ale není to samozřejmě nijak potvrzené.

















Snímek pořízený z konce výtažné koleje překladiště Metrans. Vpravo jsou odjezdová a 100. kolej, po které vjíždějí nákladní vlaky do České třebové ze směru od Prahy. Krakorec s návěstidly patří k Odbočce potok.



Druhý snímek pořízený z konce výtažné koleje překladiště Metrans. Vlevo je vyhybka 633b, vycházející s jižní spojovací koleje.



Jižní spojovací kolej se seřaďovacím návěstidlem Se 676. Za ním je vyhybka 633 b. Vlevo je dosud znatelná kolejová pláň po krátké koleji, vpravo je terminál Metrans.



Severní zhlaví kontejnerového překladiště.



Staveniště od severního zhlaví s jeřáby.



Staveniště od severního zhlaví s jeřáby, v popředí koleje a pražce připravené k položení.



Pohled na staveniště z nadhledu. Vpravo je konec jeřábové dráhy.



Pohled na severní zhlaví z nadhledu, v pozadí je zhlaví nádraží Střed, bílá budova na pozadí je firma Korado.



Pohled na staveniště z budované komunikace od nádrží Střed k vjezdovému nádraží. Vlevo po jižní spojovací koleji jede nákladní vlak s lokomotivou ČDC 363.037.